klachten

Wij hebben er alle belang bij dat we zicht krijgt op de klachten die onder onze klanten leven. Want alleen dan kunnen we hieruit iets voor de toekomst leren.

Welke stappen dienen te worden doorlopen als u een klacht heeft:

Stap 1
Maak u klacht bekent via het contactformulier en kies uit het menu de optie KLACHT.
De volgende gegevens dienen ingevuld en/of vermeld te worden:

  • Naam, adres, postcode en woonplaats
  • Telefoon
  • E-mailadres
  • Factuurnummer
  • Factuurdatum
  • Waar gaat de klacht over?
  • Korte toelichting van de klacht.

Stap 2
Een klacht kan worden ingediend via het contactformulier op de website. 
U kunt u klacht ook schriftelijk indienen met vermelding van de gegevens uit stap 1 en versturen naar:

Tofkado.nl
T.a.v. Klantenservice
Biotoop 2
3893 BK Zeewolde

Alleen klachten, waarbij de gegevens volledig aanwezig zijn kunnen wij in behandeling nemen.

Stap 3
U ontvangst van ons een ontvangstbevestiging en streven er naar binnen 2 dagen contact met u op te nemen, doch uiterlijk binnen 5 dagen.

Voor retouren zie informatie onder de knop “retouren” aan de onderzijde van onze website.

Ook tof

Lion Leonardo - Pluch leeuwtje Taarttopper voor de geboortetaart

Makkelijk betalen

iDEAL

Veilig betalen

SSL

Verzendkosten

Verzendkosten € 3,95,
boven de € 75,- gratis
Twitter